فهرست بستن

دکتر متخصص جراحی های زیبایی زنان و مردان در اصفهان

لیزر لیپولیز  یک روش کم تهاجمی است که به کمک لیزر با فیبر نوری در طول موج های مختلف و به کمک گرما به تخریب وذوب کردن بافت چربی کمک می کند. این روش یک فرآیند متفاوت از لیپوساکشن است که شامل حذف چربی از بدن با استفاده از ساکشن خلاء می شود. مزایای دیگر لیزر لیپولیز این است که سیخک های ساخت کلاژن پروتوئینی، پوست را سفت و کشیده تر می سازد. نتایج پزشکی بدست آمده از جراحی لیزر لیپولیز و لیپوساکشن بیش از دو هزار نفر در طول سه سال نشان می دهد که بیماران به واسطه لیزر لیپولیز به طور کلی بخش عمده و قابل توجه ای از چربی خود را از دست دادند و شاهد افزایش سفتی پوست خود بودند. ضمن اینکه این بیماران متحمل هیچ گونه عوارض عمده نشده اند هرچند برخی از درد خفیف و کبودی شکایت داشته اند.

روشی کاملا سرپایی و بدون نیاز به بی هوشی بوده و حجم زیادی از چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همراه با کمترین تورم، کبودی، درد و خونریزی و بدون ایجاد خطر آمبولی است.تا کنون بهترین روش کاهش چربی های موضعی لیپوساکشن بوده که عوارضی همچون ناهمواری و شلی پوست، تورم و کبودی را به دنبال داشته است. امروزه سیستم های جدید لیپوماتیک اینفراسونیک لیپواسکالپچر نقش بسیار زیادی در کاهش عوارض، سادگی انجام درمان و در نهایت رضایت بیماران داشته است.در این سیستم ها کانولای دارای انعطاف در سایزهای مختلف و در سه جهت مختلف حرکات گردشی می کنند و به دنبال این حرکات امواج اینفراسونیک ایجاد شده و سبب لیز چربی و ساکشن همزمان آن بدون آسیب رسیدن به عروق خونی و لنفی می گردد.

جراحی زیبایی شکم مخاطرات و عوارضی را به دنبال دارد که هر فرد بایستی قبل از اقدام به جراحی زیبایی شکم آگاه شود. به عقیده متخصصان انجام جراحی زیبایی شکم برای بیماران عوارض مخرب و در اغلب موارد جبران ناپذیر است. تغییر شکل شکم در اثر تجمع چربی اضافی، شکم محدب، افتادگی پوست و ترک در ناحیه شکم اثرات بدی در سلامت فیزیکی و روانی به دنبال دارد. در همه افراد، شکم بزرگ برآمده قابل درمان است. جراحی شکم در هر سنی می تواند انجام شود. جراحی شکم یا Abdominoplasty  مجموعه اقداماتی است که شامل برداشتن پوست بیش از حد و چربی شکم و تغییر غضروف عضلانی می باشد. در پی جراحی شکم نیز، ظاهر شکم زیباتر گشته و تنها خط برشی که در زیر شکم ایجاد مینماید از ایرادات این جراحی می باشد.

جراحی‌های زیبایی در دنیای امروز جزو پرطرف‌دارترین جراحی‌ها شناخته می‌شوند؛ در این میان معمولا زنان آمار بالایی را در انجام این اعمال به خود اختصاص می‌دهند. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و به اذعان کارشناسان حتی می‌توان گفت که جزو کشورهای رکورددار در این زمینه است. این روزها عمل‌های زیادی برای زیباتر کردن چشم‌ها نیز انجام می‌شود، حتی فرد می‌تواند رنگ چشم‌های خود را نیز تغییر دهد. با اینکه به نظر می‌رسد این عمل‌ها ریسک بالایی دارند، ولی انجام می‌شوند. در این میان، اصلاح افتادگی و چین و چروک‌ پلک‌ها جزو رایج‌ترین جراحی زیبایی‌های چشمی است که علاقه‌مندان زیادی دارد و در عین حال سوال‌های متعددی نیز از سوی متقاضیان این اعمال مطرح می‌شود.

بوتاکس معمولا برای درمان برخی بیماری های عضلانی استفاده می شود از طریق فلج موقت برخی از عضلات، باعث رفع چین و چروک می گردد. بوتاکس از نوعی سم به نام سم بوتولینیوم ساخته شده که در دوزهای بالا بسیار خطرناک بوده و توسط نوعی باکتری به نام Clostridium botulinum ساخته می گردد. با اینکه سم بوتولینیوم یک سم بسیار خطرناک است و حتی باعث مرگ نیز می شود، اما استفاده از آن در دوزهای مشخصی، می تواند کاربردهای فراوانی نیز داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه کار بوتاکس ، موارد استفاده و اثرات جانبی و عوارض آن صحبت نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =